Start-up

Je bent al enkele maanden actief. Jouw idee is uitgerijpt tot een eerste product of dienst. Je overtuigde de eerste klanten. Misschien overweeg je een eerste medewerker aan te werven.

Nu stel je de volgende vragen:

  • Hoe gaan we verder groeien?
  • Wat te doen om meer te verkopen?
  • Hoe verhoog ik de naamsbekendheid?

Met andere woorden: je gaat naar de 2de fase en je plant om flink te groeien. Laat de kassa rinkelen. 😊

Hoe we jou kunnen helpen?

Nieuwe klanten

Nieuwe klanten werven oftewel ‘leadgeneratie’.
De doelgroep is bepaald. De waardepropositie staat op punt. Op basis van een lijst met potentiële afnemers gaan we aan de slag. We contacteren hen op de meest efficiënte en meetbare manier: van adverteren tot telemarketing.
Bij interesse van de potentiële afnemer, ontvang jij alle gegevens en verzorg je de volgende stappen.

Heb je zelf geen tijd voor het eerste (kwalificatie)gesprek of een demo? Ook daarmee kan ik helpen.

Naamsbekendheid verhogen

Aandacht trekken – aandacht krijgen en onder de aandacht blijven.
Communiceren is de boodschap. Niet zomaar om het even wat of wanneer. Neen, regelmatig waardevolle content posten. En dat op een consistente manier. Daarom stellen we samen een contentplan op en zorgen ervoor dat het niet stopt bij het ‘plannen’.

Uitvoeren, opvolgen en bijsturen

Staat het vast welke advertentie(s) we plaatsen. Bepaalden we hoe, wanneer en via welke kanalen we gaan communiceren? De volgende stap: uitvoeren. Door jou, door mezelf of door een specialist (intern/extern). Opvolgen en rapporteren doe ik.

Planning opstellen voor 6, 12 of 24 maanden

Enkele maanden vooruit kijken en activiteiten inplannen maakt het leven soms veel makkelijker.

Nog niet helemaal gestart?

Je wikt en weegt. Je wil jouw idee of droom realiseren. Je voerde al enkele gesprekken.
Maar hoe starten? Welke concrete stappen eerst? Ben ik niets vergeten?

Samen zetten we alles op een rijtje!

Samenwerken

Samenwerken op freelance basis:

  • Enkele uren per week of enkele dagen per maand
  • Per project

KMO-portefeuille

Voor een aantal van de vernoemde taken, kan je genieten van de subsidies verstrekt door de KMO-portefeuille. Uitvoerende taken worden niet gesubsidieerd.

Graag een vrijblijvende babbel?

Contacteer me via marc@marc-eting.be of via 0471 311 498.

Ben je een start-up en wil je verder groeien?

Wij staan je graag met raad en daad bij.

CONTACTEER MIJ

Ontvang mijn inzichten rechtstreeks in je mailbox!

Marc Metten I  Elsbergweg 36 I 3520 Zonhoven

E marc@marc-eting.be
T +32 (0)471 311 498

BTW BE0500.978.769

Volg ‘MARC-eTING’ ook op